linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111214

Publicerad 2011-12-14 10:37:20 i Allmänt,

Hej på er! Allt fint?  Själv är det bra, jag sitter med min andra kopp kaffe denna morgon och försöker piggna till. Det går sådär hehe. Sitter och letar runt lite efter kakel/mosaik till köket, samt parkett till hela lägenheten. Har även kollat runt lite på olika sjukhus och funderat på vart jag vill föda någonstans. Det är helt sjukt att jag är så långt gången redan! Det känns som igår som jag kissade på första stickan, kröp upp brevid älsklingen och vi inväntade resultatet. Tårarna rann ner för kinderna när jag såg att vi skulle bli föräldrar ♥
Nu har jag gått in i vecka 29, och på måndag väntar ett nytt besök hos BM. Men innan dess ska vi hinna med mycket annat. Forsätta slipa väggar så vi kan få upp färg på väggarna, så vi sedan kan lägga golv. Förhoppningsvis kommer Robban någon dag också så dom kan regla i badrummet och få upp nytt gips. Just nu kör vi med öppen planlösning mellan kök och badrum, fruktansvärt hygigeniskt ;) Haha!

Ha en fin dag sötnosar! Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2011-12-14 12:45:03

Hoppas du hittar någon fin mosaik!:)Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela