linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111209

Publicerad 2011-12-09 11:10:16 i Allmänt,

Denna fredag kunde börja bättre. Jag har inte sovit många timmar, utan legat vaken och lyssnat på stormen. Vart sådär lagom irriterad på mammen i huset som slamrade med en massa och förde liv innan han åkte iväg til jobbet. Usch! Men nu kan dagen bara bli bättre! :) Jag ska skriva shoppinglista för lite senare idag är det dags för storhandling. Jag ska smita in på apoteket för att köpa olja till magen och stödstrumpor. Hoppas dom hjälper så man inte blir lika trött i ben och fötter. Sen ska vi hämta ut babyskyddet som vi köpte på Underbara barn mässan, och så ska vi även till K-rauta och in en sväng på elgiganten. Fullt upp alltså! :)

Jag kom på att jag inte visat kläderna som vi köpt till grodan. Jag lägger upp en bild senare idag!

Nu blir det kaffe så man piggnar till :) Ha en underbar dag! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela