linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111208

Publicerad 2011-12-08 13:47:56 i Allmänt,

Idag är en dag där jag bär alla känslor utanpå kroppen. Jag sitter och stor gråter till Oprah. Visst är det härligt att släppa ut tårarna? Jag tycker det är så skönt! :) Idag känner jag känner en sån stor kärlek till alla i min omgivning! Jag känner mig riktigt sådär tok kär. Det är en av dom bästa känslorna som finns!

Nu har jag gått in i vecka 28. Veckorna går, man hinner nästan inte riktigt med! Tänkte bjuda på en ny och en gammal magbild. Enjoy!


V.14



V.28



Jäklar vad det hänt grejer! Och större kommer det bli!

Ha en underbar dag! Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-12-08 18:18:29

Jisses vilken mage, vad roligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela