linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111205

Publicerad 2011-12-05 16:15:33 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort många knop! Jag har bara ätit frukost och lunck, bäddat sängen, diskat lite och vilat mig. Ibland behövs det! Jag ska snart gå ner till lägenheten och hjälpa till att gå ner med grovsoper så hjärtat mitt kan måla lite. Får se om vi hinner iväg och kolla på ett golv på k-rauta. Annars flyter allt på med renoveringen. Owe och Robban jobbade på som fan igår så hela badrummet är utrivet, och nästan hela köket lika så. Och så har vi bokat in en tid för att få säkerhetsdörr. Den finns inte där så på onsdag blir det fixat :) Ja, det var det de!

Ska lägga in bilderna från gubbens kamera på lägenheten så kommer det upp idag. På återseende! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela