linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

En dag i stan

Publicerad 2011-08-25 21:03:00 i Allmänt,

Läkar besöket gick fin fint idag, örat läker som det ska. Jag ska dock hålla för näsan och blåsa, ni vet sådär så det knäpper till i öronen många gånger per dag för att de ska bli bra. Efter besöket åkte jag direkt in till stan för en dejt med Sandra, det vart shopping, lunch i kungshallen, en fika på Cupcake Stockholm och så lite mera shopping. En super trevlig dag. Tack Sandra!

Mina fynd: Poncho och skärp från Åhléns, toppen från H&M







Hoppas ni haft det bra ♥

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-08-25 22:38:44

Ponchon har jag suktat efter ett tag och tunikan var jätte fin! Från vilken avdelning har du köpt den på? :)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-08-26 14:29:29

KArin: Den är köpt på mamma avdelningen :)

Postat av: doran

Publicerad 2011-08-26 20:32:16

tack själv linnéa :) det var myspys o trevligt att få shoppa, prata, promenera o fika. blev det bra med ponchon o skärpet?

Postat av: Karin

Publicerad 2011-08-26 23:04:12

Fan då, jag som ville ha :p

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-08-28 12:48:21

Doran: Ja det blev jätte bra tillsammans! Har fått nytta av skärpet till andra plagg också :)



Karin: Äh! Skit i det, ta och prova den! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela