linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110414

Publicerad 2011-04-14 09:09:39 i Allmänt,

Godmorgon! De  är mycket som händer just nu. Som vanligt jobbar jag och sliter. De som är lite mindre vanligt är att jag har börjat med körkortet. ÄNTLIGEN har jag tagit tag i det. Jag har hållit på och pluggar teorin nu i ett par veckor.I lördags var jag på riskettan så den är klar nu. I måndags hade jag min allra första körlektion. Idag ska jag köra igen och nästa vecka har jag 3 lektioner inbokade. Yey! Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv, att jag tog tag i det. Nu eller aldrig kände jag. Och jag har hållt mig ifrån ciggen, vilket också gör mig så jävla stolt! Jag älskar mig själv just nu, jag känner att jag har en jävla power i mig!

I söndags firade jag och min skatt 2 år tillsammans. Tiden går så väldans fort. I present av mig har han fått en weekend i en stad nånstans i Sverige. Han vet inte vart vi ska ännu, de får han reda på imorgon när de bär av. Kommer bli supermysigt! Sällan vi har en hel helg tillsammans.

Lägenheten går frammåt. Min man är jävligt duktig han. Nu är vardagsrummet färdigmålat, väggen i köket riven. Nu har vi gipsskivor och reglar hemma som ska smackas upp innom en snar framtid.

Idag ska jag träffa Steivor och Tuva, vi ska in till Kista där jag ska uträtta några ärenden. Sen väntar en körlektion, tvättstuga och en tripp till Xtravaganza där vi ska betala de sista.

Ha en bra dag allihop!



Vill passa på att gratulera denna donna på sin 23 års dag. Grattis Karin! :)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-14 09:23:44

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Kommentera gärna!

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-04-14 15:22:43

Du är så jävla duktig med ciggen! You go girl :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela